torsdag 19 augusti 2010

Only word i know is: EXHAUSTED!

Huuuh!! Ja e sååå slut att de e helt grymmt! Men ja undrar int alls varför.. För två senaste nätterna ha ja sovit helt sika orlolit och så ha jag vakna så tidit.. Sen idag så hade vi 10h skola... så man kan int vaa annat än trött :(

Men de va helt okej skol dag sen sist och slutligen! För vi börja med att ha Kroppsvårds teori (väntar såå på nästa vecka då vi börjar praktiskt med kroppsvården :)) och där emellan så hade vi liite kosmetolog dräkts näyttön :) och i slute av dagen så hade vi Indisk Huvudmassage :) såååå skönt! Men just där en 15 tiden när vi börja med Indiskahuvumassagen så då hade jag nog lust att bara smyga iväg himaan. Men ja fick liite rygg massage så allt blev nog bättre sen!

Sen var jag via butiken efter sallads ingredienser så kokka ja ihop en sallad plus lite Halomiost och Monivilja batong :P naamm!

Väntar sååååå på morgon dagen då min mamma kommer hit med tellkkarin och köksstolana och vi slutar 12 och ja får träffa min Henkka!!! Kanske ja ännu försöker övertala mamma att vi sku fara en runda till Ikea ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar