tisdag 24 augusti 2010

mycket att berätta!!

Va just och fixa min mega kasa med skit byk som ja hade här i kämppän liggandes!!! sköönt!! Nu väntar jag bara på att de ska tårka :) Ja älskar doften av rent byk!!!!! :) Och nu hade jag Bio Luvils tvättmedel så det kommer att dofta sååå gött ;)

Jag har heelt glömmt att berätta!! På fredagen då jag och mamma körde hem från stan så hörde vi på Radio X3M. Sen börja dom prata om att dom sku ha en tävling som BARA kvinnor fick delta i, alltså "Kvinnotävlingen" hette den. Så mamma va helt att Hanna soita sinne!! Man sku ringa genast då man vist vad det var för biisi som dom spela. Och jag hade nummret färdigt och genast då det börja så ringde jag! Och det vara ganska lätt för det var "Girls just wanna have fun". Sen då dom svara så blev ja heelt speachless :D Men ja fcik det nog rätt! Nåja så börja den riktiga tävlingen då! Och det vara att man skulle gissa var ljudet var. Första ljudet var att damsuga, men den fik jag inte utan den fick den andra bruden som var med. Nästa var att diska och de tog jag!!! Så nu var det en kvar som var den ratkeneva! Jag hörde jätte dåligt för den där andra bruden fnittra och hade sig helatiden i luren så det var ganska svårt att höra var det riktit var! men sen gav dom ett ledtråd och det var att "man kanske kan släppa en tår när man gör det här" och då visste jag genast att skäraaaaaa löööööööök!!!!! :D Fast dom hörde "kärlek" :D Så jag vann !!! JEEE!! I'm a pro ;)

Ha kollat nu på Teen Mom och ja gråter helatiden :') ja tycker så synd om flickorna när dom har såna där skit pojkvänner som int alls bryr sig om dom eller om deras bebin :( USCH! (ja hatar pojkvänner som treat their girl/girlfriends like crap!!)


Neej nu måst jag nog fara ner och kolla mitt byk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar