onsdag 8 september 2010

Borde int alls blogga nu....

Som sagt så borde jag int alls blogga nu utan jag borde ligga under täcket och sova för jag skall tidigt upp imoron!! Meen försökte tidigare få sömn men de går bara inte :( Jag förstår int för ALLTID när jag skall sova så funderar jag på saker jag skall skriva hit eller saker jag skall göra nästa dagen eller saker jag bara borde få gjort.... Och oftast är det helt super idéer som jag får fram just då.... Och då borde jag alltid skriva upp dom så jag skulle komma ihåg dom :/ (hmm... never gonna happen..) Och nu ha jag ju redan glömmt det..... Great!! Jag har minne som en liten ökenråtta!!! :(


Jag är ganska barnslig för ja tänker helatiden på att JEE snart e de min födiiiis :D (Hanna 5vee) kommer säkert int att alls kunna sova natten före :D Men de kommer bli awesomeness!

Jooooooo men nu kom jag på vad det var ja låg och planerade :D en fest.... En hemlig fest..... Hmmmmm ;)


Gonatt! Myspys!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar