lördag 18 september 2010

Movin' again!!?

Jepp jepp snart ska ja flytta igen! Not in Helsinki not to Hangö but too ÅBO! :D Hahha!! Väntar sååå!! Har nu i 2-3 veckor ringt ett par gånger till en kosmetolog skola i Åbo och fråga att om jag skulle kunna byta mina studier dit.. Men dom ha aldri ringt tillbaka så ja ringde på nytt på onsdagen och sa att jag nu skulle vilja vet hur de blir... och så tog dom mitt nummer och mail för hmmm 3 gången :D sen ringde dom på torsdagen när jag var i stan och prövade bhn :D Och sa att "olet tosi tervetullut meidän kouluun" ja blev helt sanaton :D "millon haluat aloittaa" så sa ja att ja ännu sku prata med min mamma för ja hade int sakt till henne om den här juttun för ja ville först veta allting före ja berättar! Men mamma tyckte nog att det var en bra idée!! Men jag har ännu min kämppä i en månad frammåt så får se när de blir flytt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar