söndag 31 oktober 2010

Hitta ett minneskort när ja städa..

Joo ja städa mitt TV bord som man typ ska ha DVD spelaren i och annat sånt, men mitt bord e ju fyllt med allt möjligt skrot och pappar och annat skit :D och ja ha länge fundera att jag borde gå igenom de lite :P och nu gjorde ja de... Så ja hitta ett 512MB minneskort (super, för jag hade just ett som var 32MB och de rymms ju int någo på de :D) och där va fullt me bilder :) (de e rolit att hitta bilder man aldri typ ha sett förut :)) 

På jobbet!
Jag ..
..och Jasu i Origo för länge sen....
Muistatko Jasu ton ällöttävän drinkin :S :D ihan hirvittävä!
Jasun digga int heller den ;)
Den här tyckte jag att var så fin :) Syster och baby Adus <3

3 kommentarer:

  1. Nååå...va hon e liiiten! Har du mer bilder från dopet så får du gärna skicka dom till mig!

    SvaraRadera
  2. Joo ja vet de här e ljuvlit foto!! Men de e nog int från dopet snälla Jill de e ju från diddis mammas då de va Malins student! ;)

    SvaraRadera
  3. E d!!! Hiii hiii!!! aijaa!!

    SvaraRadera