fredag 22 oktober 2010

Jasse utmana mig :S

Reglerna är följande:

Svara på frågorna och utmana 4 vänner. Om jag har utmanat dig betyder det att jag vill veta mer om dig. Kopiera dessa regler till början av ditt inlägg. Svara på frågorna. Utmana 4 vänner.

Senast/ Senaste...

1. Åt jag: Inget :S 
2. Drack jag: Appelsin saft igår...
3. Drack jag denna alkoholbaserade dryck: 
Super gott vin i tyskland.
4. Åt jag denna godis: Smash :P
5. Sa jag detta ord: Älskar dig <3 
6. Köpte jag denna CD: Ingen aning faktist..
7. Filmen jag köpte: De va nog mamma som hade beställt den men jag tog den :P Alice in wonderland..
8. Köpte jag detta plagg: 2 par trosor från Gina igår...
9. Låten jag lyssnade på: Rihanna - Only girl!.
10. Filmen jag såg på bio: Jag tror det var Alice in wonderland också faktist :D läängesen!
11. Resa jag gjorde utomlands: Tyskland förra veckoslutet
12. Bilen jag körde med: Min härlighet!
13. Sms jag fick: Tolvans tåget!
14. Personen jag ringde åt: Henkka 
15. Telefonen som jag köpte: iPhone
16. Möbel jag köpte: Ett mat bordd  :) 
17. Hushållsmaskin jag köpte: Never done that :D
18. Present jag gav: Henkkas dammsugare och en shorta!
19. Present som jag har fått: Popcorns skål, Present kort till stocka...
20. Böter jag fick: När jag körde kråk på en parkerad bil med mammas bil :D
21. Konsert jag var på: Det måste ha varit Whitney Houston

Jag utmanar: Irina, Carla, Anna och Mimmi!

1 kommentar: