söndag 24 oktober 2010

Jebou!

På fredan så for jag till mamma och pappa o hälsa på min syster och hennes tösar. Dom bada och de e nog såå rolit o se på när dom håller på :D förstår int varfrån dom får den där energin :D 
Nåja men sen ringde min syster telefon och hon börja juba någo där och så sa hon någo att "när ska vi fara då?" "och vart ska vi fara?". Så fråga ja liksom om dom ska på resa så bara grina hon.. Så försökta ja nu få henne att säga någo men hon bara grina.. Sen kommer pappa dit och så fråga ja av han om han visst någo och så bara grina han me, så sa ja att "slipper jag me på reissu va??" Så sa han att vi alla ska fara på resa nånstans nu i vinter!!! Vi ska fira Pappas födis! 
JEBOU!!!! Och ja som ha drömmt och gnällt till Henkka att ja sku vilja fara på nå äkkilähtö!! Så allt gick i uppfyllelse!! :)


Jag tänker bara chilla och sola! Mmmm can't wait!!

Så vi far hela kånkkarånkkan!! Jag och Henkka, Jill och Diddi och Ada och Lana, Mamma och Pappa! Najs! de kommer bli skojj!!


1 kommentar: