fredag 1 oktober 2010

Ojj ojj Åbo x 3 den här veckan!!

Har sprungit av och ann Åbo Hangö hela veckan!! Men på onsdagen var det den roligaste Åbo reissun för då var det sitz time och då va ja ju faktist och kolla på en bostad men 100 andra människor :D
Nåja men till sitzen, det var min första sitz och guud va det var rolit :D ja bara sjöng och tog liite tempo med jussa där emellan :D Vi hade ju fiilis bordet där med flickorna ;) Men ack så falsk snapsen var huuh... Julle hade nog rätt!! Väntar nu heti på nästa sitz!! Men sen då vi sku fara till Forte så blev nog mina ben allt för spagetti så ja hann bara betala in mig och beställa vatten så ville jag hem... Mims var snäll och följde hem mig! TACK Mims <3

photo.php.jpg

Girlsen på väg på sitzen före spagetti bene ;) Jussa fattas från bilden för det var ju hon som tog den <3 Tack flickor för en super kväll <3 
Och dessutom så har ja ju låna bilden från Jussas FB ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar