torsdag 25 november 2010

The biggest challenge ever!

Jag vet int egentligen vad jag gått med på med its happening right now i guess!! För idag satt som jag som status "If 30 people likes this, i'll promise to get a six pack til summer 2011 ;)" faa an ja borde ha satt att 50 st ska gilla de och int bara 30 eller kanske 100... Nå ja ha gjort de så ja måst nu bara fixa de på nått vis... 
Börja just fundera att hur "metar" man eller säger att det där är six pack och de där e int??? Kolla upp på google six packs och ja måste ju träna så mycke att det typ int finns nått kvar av mig ohhh lord! nå iallafall ranta kuntoon slipper ja kan ja tänka mig :D De ska nog bli jännä! 


Och jag säger nu att om ja förlorar så bjuder jag dom första 30 (som gilla min status) på en cider/öl ut sprett över hela sommaren (inte alla på en gång! för de går inte riktit :D) men då jag ser nån, så nu jag tänker skriva upp allas namn nu :D Min due date för min sixpack sätter jag in på 1.6.2011 Men ni kommer nog int få nå cidrar för jag ska vinna den här fåå shåå! 

5 kommentarer:

  1. Så jag får en cider då ;DD

    SvaraRadera
  2. De bara att sätta igång då och ganska fort! :D

    SvaraRadera
  3. Lycka till hanski! :D Mycket magisar och mindre Ben & Jerry's så blir det nog bra!

    SvaraRadera
  4. Ni värkar så skeptiska ;) höhö... För ja SKA fixa de här! De funkkar int liksom på nå annat vis, ja klarar int ab att förlora de här!

    SvaraRadera