måndag 15 november 2010

Good mornin! Jag for helt jätte tidigt o sova igår (21.30) annars far ja ty 23 så de va riktit skönt! Jag va sååå slut efter hela veckoslutet! Men så ringde min syster och väckte mig grrrrr och sa någo väldigt viktigt.. Kom ihåg idag på moronen vad hon hade sakt och det fick mig på väldans bra humör! Och ja måsta helt ringa upp o kolla att om de va sant :D men som ni vet så är vi ju på väg på resa hela gänget och vi har grubblat om vart vi borde far och var de är varmt då vi far i mars.. Vi ha funderat på:
•Grekland
•Tenefriffa
•Dubai
och nu kom vi typ på vart vi vill ;) inte nån av di där utan det är ett ställe jag aldrig förut varit till, tropiskt, vita stränder och turkost hav, ljuvlig mat!, 2 bloggerskor skall dit i vinter, en kom just hem därifrån.., ljuvlia djur har dom också (stora djur!)

Nå ni ha väl lista ut de redan eller va?

2 kommentarer:

  1. Ni också! Alla har hela tiden en resa på gångs så jag måst nog på allvar också börja spara till en. Resefebern e hög!

    SvaraRadera