torsdag 25 november 2010

Mini surprise!

Hejj allihopa! Kom just hem från skolan/stan. Idag var det en ganska vanlig dag i skolan, vi hade kundbetjäning och jag hade ansikts vård och ögonbrynsfärgning, alltså inget speciellt! Sen hade vi "andraskedets" demo på några produkter!

När jag gick hem for jag via Lindex och kolla på lite julklappar ;) och via Jokinen en "äldre dams butik" och kolla där lite på julklappar. De e bra nu då man int har pengar när man int kan köpa julklappar att spana in lite vad man ska köpa sen då MAN HAR PENGAR för då behöv man int stressa ;) jaaa haha.. Jag måsta typ springa hem för jag hade sååån jäkla WC brott och månne int de blev rött vid varje jävla ljus! Grrrr!!! Men då ja öppna dörre så låg det en mini mini lite nelly.com påse på mitt golv :) dåå hade ja ju int mera nåån kisi brott :D

Nåja men nu ska ja fara o byka lite och städa för de ser för grymmt ut här :S Men håll utkik för jag sätter snart in vad nelly paketet innehöll ;)

Kan ni gissa va de finns inne där? Ni får 4 allternativ: En Topp, 4 par trosor, en bikini eller 2 par armband och en ring.... Hmmm vad tror ni??

2 kommentarer:

  1. jag har int ennu klicka hem dom! ja vt int om ja vågar, delvis för att ja just ha klicka hem två par skor från nelly och för att ingendera av dem har anländt :D

    SvaraRadera
  2. Aaa okej :) men dom e nog uuur snygga ;)

    SvaraRadera