onsdag 24 november 2010

My day.

Ohh vilken dag! De börja heelt surkeesti, för ja var heelt tydligt allt för länge i duschen för när jag var klar så va klockan 7.57 och jag hade hoppat in 7.30 såå ja fick en aning brott för jag skall ju va i skolan 8.30 och då sku ja ännu hinna meikka, fön, äta och gå till skolan... men ja tog det lungt... ;) när jag hade gått halv vägs så kom jag ihåg att damn! min dräckt var ju hemma för jag hade tvätta den så jag fick "springa" (jag sprang nog int egentilgen för de e ju så halt så man slipar ju heti om man börja spring..) hem efter den och tillbaka.. men jag var bara 15 minuter försenad så ingen panik och jag hade int heller nå kunder så..

Sen blev jag sminkad och de blev jätte fint långt ifrån med då ja har så torr hud just nu så såg det för färligt ut i när bild så jag fick tvätta bort de :( (fick lite dåligt att vara då hon hade jobba så länge på den :( ) Sen hade vi en demo och vår en ansiktsvårds serie och de va slött, men som tur så gick de nog ganska snabbt ändå!

Efter skolan så for jag till Stocka för jag vet int hur många gånger jag ha sett i Stocka tidningen och dräglat efter alla julgrans pyntten som fanns där så jag måste bara fara och se... Och de va ju heelt sjukt hur mycke ljuvliga saker dom hade där!! Aaaah ja höll på att få nå hepuli där!! Ja ville ju ha alllt! Men jag köpte nu bara några idag (väntar att jag ska få lön så blir det mer!). Jag ska visa dom senare åt er! en lite vinkki, this year it gonna be a pink christmas! ;)


Nu måste jag äta någo för ja mår lite dåligt :( huvuvärk och lite så där tryck i huve :( hoppas de går över med min sweetpotatolåda som jag köpte i Stocka! Man fick smaka på dom där och de va super nanna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar