måndag 13 december 2010

Crazy friend??

Jaa a crazy friend minstsagt liksom... :D Jussa ringer lite före 19.00: "Vaaa gör du"
                                                                Hanna: "koollar på tv"
                                                                Jussa: "kom med till stan och köpa julklappar och nyårs klänning                                                                                
                                                                till mig"
                                                                Hanna: "nej int orkar ja!
                                                                Jussa: "kom me till stan, kom me till stan, KOM MED TILL          
                                                                STAN!!"
                                                                Hanna: "neeej ja orkar int"


               Och så här höll vi på hur länge som helst.... Jussa ger aldri upp! Men det gör jag så till sist ger Hanna upp! Sen sätter jag sockor och pipo på och kommer på att näääe ja fan orkar int fara o shoppa någo den här tiden mer i -15 gradigt väder! Usch! 

Så jag ringde och sa att nee e ja blir hemma... och stackar Josefin blir sur och börjar gnälla på stackars Mims... Ou gad! 


Puss på er mina fina flickor! <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar