fredag 24 december 2010

Julen är äntligen här efter många om och men...

Nu e de då jul! Äntligen! Efter en hård kall och rökig natt så klara vi oss till Julen och jag kalarade mig till jobbet nääästan i tid, piku lite sen blev ja bara :D
Jaa somsagt så om ni ha hört så var det våra grannar i huset som brännde skinkan och de börja ryka så perkele! alla blev evakuerade, men oskadda alla som tur! En timme typ stog vi ute mitt i natten i kylan med 3 hundar och frös :S Men sånt händer och somsagt det viktigaste är ju att ingen är oskadd!!
                                                                                 
Men nu sitter vi hemma efter jobb och henkka har varit och badat "joulusauna" hemma hos min mamma och pappa! Och jag for dit efter jobbet och hjälpte mamma med allt möjligt!

Nu borde jag laga mig klar för nu så småningom skall jag iväg till syster och locka hennes äldre dams hår :)

Såå see ya later! (tar min dator med så kanske jag uppdaterar lite under kvällen!) Men det viktigaste :

God jul till allla!! Merry x-mas everyone!! 


3 kommentarer:

  1. "ingen oskadd" ? :D hamnade ni alla till sjuksi när ni va skadade ? ;)

    SvaraRadera
  2. Haha tänkt också på samma "stavfel" ;DD Haha, fan så kul natt ni ha haft! Läst just om dedä på iltalehti.fi :D

    SvaraRadera
  3. haha ojdå :D hade int ens märkt :D neeej de va provocerande så att ja får mera läsare... höhö! nånej då! :D

    SvaraRadera