torsdag 20 januari 2011

HEJJ ALLIHOPA!!

Ojj ojj  nu e ja glad!! och nu först älskar jag min gammla goda telefon (som snart bilr ut bytt mot en slightly newer one) ;) och min grandma till dator jag har! För gissa vad! Ja fick just efter en 2 timmars strid med datsik och telefonen nettin o fungera via telefonen till datorn! Och för nån dagen sen så berätta jag ju hur min dator int ens tog emot min telefon via usb!! This is a miracel!! Så nu efter snart 2 dagars no netti så är jag back in buisness och blogging! LOVE IT!!

Så de kommer att bli en hård match att snaaaart luopuu från min gamla pärla till telefon :( men rätt kul också med en ny pärla att leka med ;) Men den som jag påriktit borde uppdatera är nog min dator!!! Den e nog så slow och grumppy!

(Men den här nettin e nog piki liiite långsammare ;))

Bilden har inte nått med inlägget att göra :) tog bilden i Sportia för nån vecka sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar