fredag 21 januari 2011

Mäkkbok!

Hej alla!

Sitter som bäst på Hangötåget och väntar på att slippa hem :) Har saknat Henkka så massor att de är helt sjukt! Och veckan ha gått helt grymmt långsamt... Hahah tycker de e såå rolit att jag nu kan använda min telefon som moden! Tänk va coolt! Och dessutom trådlöst!

Satt och funderade i tåget från Åbo att jag faktist borde köpa ny dator! Som har ALLT i sig! Word och alla andra "viktiga" program... Tänkte väl göra de nu i vår före sommaren! För jag får alltid lite extra pengar från nå aktier så då kanske jag sku passa på att sätta dom till datorn och inte till kläder som jag de senaste åren ha gjort... Men ja tänker hålla mig till Macs det är dom bästa datorena som finns! Men tänker uppgrdera mig från MacBook till MacBook Pro! Och den e ju faktist ganska nolo min dator... lite sprickor här och där och lite slitna limbilder :D men den e nog personlig måste jag säga!

Nu kollar jag lite på Apples hemsida och dom har ju 3 olika storlekar på MacBook Pros 13" 15" och 17" så fundera jag att behöv jag större screen än vad jag nu har?? Nää? Så jag tror nog den där 13" räcker för sen rymms den ju typ int mera i väskan...


Ja måst här nån dag visa bilder på min dator :D Så får ni se var jag menar med nolo datski!

2 kommentarer:

  1. Att skaffa en Macbook var det smartaste jag gjorde år 2009, så jag kommer heller aldrig att byta till en annan tillverkare. Jag har klarat mig bra med 13".

    SvaraRadera
  2. Joo ja ha också vari jätte nöjd :) fast den börjar se så grymm ut och ganska slö är min gammla pärla :D Joo 13 e nog heelt tillräckligt! Den blir nog förstor sen annars... :)

    SvaraRadera