onsdag 26 januari 2011

Milkshake or smootie?


Hej alla! Idag hade vi erikoisehostus och vi hade som tema olika danser. Jag gjorde en balett dansös! Blev riktit bra! Glömmde heelt att ta bilder men hade annars också bara telefonen så de blir ju int så bra bilder med den.. När jag cyklade hem så bestämde jag mig för att gå till frissan i nedre våningen av vårt hus för att klippa min side cut. De blev riktit bra men frissan där ville ta mer :O vi tog redan 6mm och hon ville ta 4mm men jag sa NEJ! vill ju int bli skallig heller! Efter det så for jag till butiken och köpte bananer mjölk och blåbär och cykla iväg till mimmi ida och jussa! Jag och Jussa fixa en good milkshake! Fast Ida och Jussa sa att de int e nån milkshake när de int e glass me?? Dom tyckte att det var smootie... Men halloo den innehöll ju mjölk så de va nog en milkshake, dom får tror va dom vill men ja vet nog att de va milkshake ;) 

Nu borde jag packa lite tror jag, fick veta att det inte är en vanlig kryssning utan det är en maatalous kryssing med fullt med bonden :D kul.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar