lördag 29 januari 2011

Skepp o hojj!

Gomoron! Nu ligger jag på soffan hemma i Hangö, kom hem igår kväll efter en make-up kryssning! De e nog såå skönt att vara hemma! För fyyfaan jag mådde apa igår... Vi alla 10 flickor som var på kryssningen från skolan så alla typ var på discot men sen var det bara jag och Tanja som bara typ drack (ordentligt!) så gårdagens jobb gick ganska trögt! Vi sku liksom stiga upp typ 9 och fara på moronmål men vi orka int så vi steg upp först 9.45 och 10 sku vi vara klara i tax freen så vi fick lite brott med moronmålet.. Sen i tax freen då jag redan hade sminkat några brudar så säger vår lärare "Hanna mä luulen kyll et sun pitäis lähtee osta jotain pastillej, ku sä haiset kyll nii vanhalle viinalle :D" Så ja klamppa iväg och köpte läkerol och ja va tror ja full då ännu :D för a gick omkring i tax freen o grina åt allt :D Men helt jätte skojjig och lyckad kryssning blev de! Mer om de senare!

Nej nu ska ja äta måronmål och börja städa här! Och så ska ja packa lite paket då Ada fyller 2år ida! :)

Här kommer lite bilder från kryssningen! Enjoy!


 Så här såg jag ut igår då vi sminka! Jackan är från H&M, Byxorna köpte jag på torsdan från H&M för 29.90€ skit bekväma! (ser nog ganska sliten ut :D)


 Nöjd?!'

 Här e vi alla i farten!

 Tanja gjorde fina sminkningar! 

Koncentrerad ;) 

4 kommentarer: