lördag 22 januari 2011

Tjolahop!

Sitter hos min mami och papi, har just fixat mammas ögonbryn fina :) vaxat och färgat! Vi planerar lite söderresa och lite annat! De e ganska rolit att höra på deras prat :D Har saknat dom... Fast man blir nog ganska yr att vara här några timmar :D Dom kaklar på sååå mycke! Rensa lite mammas parfym skåp!! Och uulalaa! Jag vet ingen annan som har lika mycke parfymer som hon! Några är lika gammla som jag!!!! Äldre till och med :D "en mä nyt tota voi heittää pois!! se hän tuoksuu hyvälle!" och så vad värsta mummu lukten för den va så gammal typ :D Och så köper hon helatiden mera... jag tror hon kyllästyy ganska snabbt...

Men nus ska ja väl börja söka mig hemåt och äta lite tacos :)

Hittade två bilder på mammas dator :) enjoy!


Min outfit på Halloween FisuKisu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar