lördag 22 januari 2011

White black pink.... wait what studs???

Nu ha ja fått sån himo på nya Conversin :) .... hahah helt sjukt blev just heeelt stel i hela kroppen av kylmiivärei kollar sidu på Glee på tv tillika :D men back to the thing! Jaa att conversin va de ju :D Om jag först berättar hudanna jag har!

 Pink färgade men dom e sååå slitna att dom nästan e vita :D 
Sen har jag läder vita converse light men dom är mest jobb skor nu förtiden.. 

Sen har jag också ett par låga rutiga men hitta dom inte på google (ganska gammla!)

Och nu kommer vi till dom jag HAFT!:

 Dom här tappade jag bort för kanske 2 år sen, vet inte var när och hur... Kanske nån stal dom av mig.. vet ej!
Samma med dom här, tappades bort typ samma tid och vet ej hur när och var... 

Dom här hade jag nångång i högstadiet och nu har jag bara ena paret kvar... hmm.... Nån som samlar på använda conversin? 

Så nu har jag funderat på att köpa några par nya till sommaren!:






Okej, im in love!!! Dom här SKA bil mina sommar shoes! Nu glömmde jag nog bort allla andra conversin!!!!!!!!! DOM HÄR SKA JAG HA! Come to mamah!!! Men nu såg ja att det var 2009 dom fanns och dom finns ej mera :( men ja tänker laga egna ;)

Nuuu snabbt på jobb!!! Ses imorn, ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar