fredag 25 februari 2011

Dator/telefon problems....

Alltså ibland kan ja va hur nörd som helst med såna här saker men idag värkar de gå trögt! För ja har ju nämligen fått ny telefon och den gammla så ska henkka få. Så ja ha försökt få den fabriksinsallerad så att han int behöv ha mina konstiga spel och annat där! Och de fick ja göra 3 gånger för när nettin helatiden bugga och varje gång tog det 20 minuter så ja ha sutti och nörda mig en ganska lång stund nu! Och nu e den fixad!! Skönt! Men nu så måste jag få min nya telefon till itunes och då behöver jag nyaste itunes som inte går på min dator för jag har för gammal OS X :'@ ja blir galen! Faan också!

Nej nu måste ja nog sluta skriva och fortsätta fundera på min datski!!! Måste få de o funkka!

Nån snäll som kanske kan hjälpa mig???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar