söndag 27 februari 2011

Min muffins smaskare ;)

Hahahah ja fick nog ett gått skratt här en natt! Jag har sovit ganska dåligt och lite orolit dom senaste nättena då snoret bara forssar ut och man måst snyta sig var femte minut så man hinner ju inte ens få sömn. Sen va de engång då ja satt i sängen och snöt mig och H låg breve mig och sov som han börja typ smaska i sömnen helt som han sku ha äti någo :D så fråga ja av han att "Va äter du Henkka?" och så kände ja på hans käkar och dom for helt så där som om han ska ha äti någo och ja kunde inte sluta skratta åt de :D och nu hade blivi till en lite vits här hemma :D

image-752433.jpeg
Och vi skrattar alltid att de va muffins som han smaska på :D vet nog int vart ifårn muffinsen kom ifrån men! Den här bilden tog jag igår på kvällen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar