måndag 28 februari 2011

Mornin world!

Gomoron eller vad man nu ska säga har ju stigit upp för länge sen :) Men usch vad jag fick dåligt att va idag då jag ringde till skolan och sa att jag är sjuk, för vi har kundbetjäning idag och jag hade alla fulla (alltså 3 st under dagen!) Så dom fick väl lite jobb att fixa dom till andra. Men jag sku nog int ännu ha kunna ha nå kunder och göra ansikts vård då jag nyser hela tiden och snoret rinner.... Usch! Eller sku ni vilja ha ansiktsvård av en som helatiden springer och snyter sig och nyser och hostar... nääe! :D

Idag ska ja ta det lungt och fixa lite Cupcakes! De ska bli Coconut dream muffinsar med Mascarponetopping! :) hoppas jag bara lyckas! För ja e verkligen ingen mäster kock :D

Beställde annrs just kläder från Nelly det blev cirka 25st ;) haha! Men allt var typ åt min syster och hennes familj jag beställde bara två Chep Monday grejjer ;) visar dom sen då dom kommer! hih!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar