måndag 28 mars 2011

Back in Turkulainen!



Några bilder på oss från hotell rummet i Teneriffa! Älskar dig sötnos! 

Go kväll!! Sitter sombäst på in sköna säng i Åbo och Kollar med ena ögat på The Simpsons Movie! Spider pigg spider pigg!!.. Och vet ni vad!!! Jag har min super söötis här! :D LJUVLIT! När han börja kolla ishocky så ringde jag Josefin och fråga om hon ville komma till karkkibutiken med mig. Och det ville hon! Sen kom jag ahem och kollade lite på ishockey och sen har jag nu bara städat och hängt upp massviis med byk! Trodde min tvätt maskin sku stanna som jag hade proppat den :D haha! 
Ajjoo vi var till Restaurang Dennis idag och åt med Henkka! Jag tog en Baked Potato med räkor, och de var rikit gått. 

Men nu ska jag fara o kolla filmen med Henkka, han ropar helatiden på mig! Såå kul när han e här!! Han tänkte ännu vara imoron! Super kiva!! <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar