onsdag 23 mars 2011

Olaa!

Tja tja! Ligger sombäst i sängen och funderar om jag borde gå ner till poolen.. De har nog inte varit den bästa semestern kan ja bara säga.. Mår jätte konsit.. Mår sådär när magen e tom men sen då ja äter nått så börjar jag må dåligt (men jätte konstit dåligt, att har aldrig haft den kännslan förut..) och sen vill jag bara typ spy..
Så ja ha nästan bara luggit under täket hela dagana och bara sovit :( men på kvällarna har ja oftast pinat mig upp och fari me dom andra.. För int vill ja nu bara ligga en hel vecka i spanien heller...
Och i natt vaknade jag av att jag mådde grymmt konstit så ja steg upp och ja måddes springa till wcn för att inte spy på golvet :/ jepp jepp! De här e min vecka i södern, hur va er? :D

Nu ska jag visa lite vad jag köpte igår då ja for me till Las Americas på eftermiddagen :)
Tvåpar jeans! 29,90€ och 22,90€ och två headbands 3,90€/st allt från Bershka. Dit ska vi ännu idag så då ska jag köpa en lång kläning som jag kolla på igår :) Henkka hitta också massor därifrån!

1 kommentar:

  1. Hola! Magsjuka kallas det! Immodioum är skitbra mot det som ett tips! Men det finns knappast där men det finns nog liknande preparat i apoteket där. Det lönar sig att gå dit och fråga!! Oj, Bershka e just bäst <3

    SvaraRadera