måndag 18 april 2011

Hurra för HIFK!!!!

Börjar med att gratta HIFK för vinsten! Jag är så glad för att dom vann men också för att dom just idag då Henkka hade biljett till deras match! Super kiva ju, önskar jag också sku ha varit med och se! :)
Idag har jag varit dukti flicka! Har städat hela "huset" och dammat alla dynor tecken mattor ect... sen hade jag ett extra bord här som har bara vait iväg och det fick jag ner skruvat och ner burit till bilen! Jaa just de kom ju upp med min pink pärla igår :) Och det gick super fint! Efter allt städas så for jag iväg och tränade två pass i gymmet! Sheippi och Xcycling! :) sooo nice! Sen fixa jag mat för hela veckan :D En riktig hemma fru ;) haha! Jaa och så hann jag ju med lite shopping också :D Oh my god! :D Nu ska jag försöka få sömn för imorn är det bigg day at school! :S

 Natii natii alla! Och om du Henkka ser det här så ta det lungt i stadi sen, puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar