lördag 30 april 2011

Im on a boat!

Här sitter vi i en jokivene och där hade fullt med mat och allt möjlit guta! De va riktit kul och mysigt! Ja skrattar åt den här bilden för JÄTTE många säger att ja liknar eller annars bara har nått som påminner om min mami... och i den här bilden kan jag se både mig OCH min mamma  hahah första gången typ ju! Men ser ja ju nog också en annan.... joo min baby Henkka  i love him soo soo mutch! 
Just nu sitter vi hos File en Henkkas kaveri, vi har sett ishockeyn klart och nu kollar vi fotboll.. Hmmmm booring... Nåja tur så spelar de bra musik iallafall!
Snart uuut 
Hahah ni ser säkery mina ur coola smilin! De e en ny app jag laddat ner till min fjong så nu har jag över 400 ikoner som jag kan använda i sms... Igår då ja första gången använde så skicka ja me H och han ba "sluta me dom dä symbolena"  ja tycker dom e kul!!!
(hoppas ni också kan se dom!! Att ja int nu bara sätter hit dom och ingen ser dom )
Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. jag ser dom inte... bara en massa siffror...

    SvaraRadera
  2. 

    SvaraRadera