onsdag 27 april 2011

Ni har hört det här mååånga gånger men nu fan är det sista gången!

Jag är sååå missnöjd med mig själv och min kropp! Jag skulle vid det här laget redan ha varit i ganska bra form om ja sku ha lämna allt skit utanför min mun.. För jag har sån ångest för att jag kommar att se äklig ut i sommar :( ja vill bli i trimm! Många tänker säkert nu att "du e ju "smal"", ja e nog int nå fet men ja vill bli thight och kunna visa magen! Jag har ju nog tränat men sen har ja druckit alkohol och ätit skit så de har ju int hjälpt så mycket med träningen! Men nu kom vi överrens men henkka att FAN nu ska vi gå ner i vikt för fan!! För vi är båda sådanna som är fixerade men tillika ganska slöa :D Men vi kan ju fan inte bara sitta inne heller och tro att post gubben hämtar hem sixpäkkin åt oss! :D Så vi bestämmde att vi ska göra de tillsammans och peppa och hejja på varann! 
Jag hade faktist tänkt på att träna fullt den här veckan, men nope! Hannna blev flunssig! :( Men imorn ska vi börja flunssiga eller int! 

Och jag hoppas mina vänner och familj också peppar och hejja på oss, så att vi får det gjort! ;)

JAG SKA HA EN SKIT SNYGG KROPP TILL SOMMAREN! HAJJAR NI?? ;D

Vi i sommar ;) 

3 kommentarer:

  1. Jooo massa pepp till dig Hanna!!! :D Ja vill också! Måst måst måst nog börja nu, senast nu.. Om man ska iddas gå i bikini, huuuuuhhhh!

    SvaraRadera
  2. jag ska peppa dig hanna, inga suklaaunelman eller dyligt för dig på origo! ;D

    SvaraRadera
  3. för att bli i trimm går man inte ner i vikt ;) muskelmassan väger mer än fläsk vilket leder till att du inte går ner i vikt.. du skall inte lita på vågen..

    SvaraRadera