fredag 29 april 2011

Trött brud!

Ligger som bäst på soffan och hostar och snorar :( ska nog snart hoppa i sängen!
Idag var jag faktist en sväng till Åbo med Jellu och Jussa. Jellu skulle dit efter alla sina saker in för sommarlovet (halva kämppän ;)). Så jag tänkte att jag kan ju fara me för dessutom måste jag efter min nya maxi klänning som ups gubben hade försökt hämta åt mig 2 gånger. Så vi startade 8 imorse med en mega paku upp till Åbo! De va riktit kul vi for snabbt via bauhaus för jellu sku ha tak därifrån och sen via ikea efter andra grejjs. Där köpte jag henkarin (dom tar heeela tiden shlutt o.O) Sen in till Åbo och yra då Jellu hade glömmt nyckeln hemma men de ordnade sig! Sen var vi en snabb sväng in till stan och efter det fyllde vi paketbilen med alla Jellus kaman och körde iväg mot Ups kontoret. Och hmmm vi hade 3 olika f***in gpsar men alla visa fel och sa fel så vi körde säkert 5 ggr fel :D neej huhu! Tillsist fick vi ju brott då vi märkte att det stänger efter 10 minuter :D men vi han och det var ju super ;) skall kanske visa den imoron på om ja orkar ta bilder :)
Nu o tudiii! Natii! ;)
Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar