fredag 29 april 2011

Uus yritys.

Ajattelin että teen uuden yrityksen suomenkielellä tänne blogii :D (tästä ei varmaa tuu mitää!! ;) ) Lui just mun kaverin Miian bloggii ja tuli vaan mieleen että halusin taas testata kirjottaa suomeks :D 
Tänään mä on melkeen makoillu sängyssä koko päivän ja datailu :D Oltiin kyllä kaupassa ja Henkan äidinluonna syömässä (hän asuu yläkerrassa ;) ) mutt ajattelin että otan ihan iisisti nyt päivällä ku mulla on kuitenki viellä flunssaa ja sitte pitäis jaksata tehä töitä koko yön ja nousta huomenna 9 -.- 
Ei mulla nyt muuta ollukaan :) nyt mun pitää lähtee suihkuu ja sitte fixata vähä itteni siihen kuntoon että kehtaan olla ihmisten seurassa ;)  

Nåjoo mutta puss och kram, ehkä mä vielä bloggaan töissä jos on tylsää ;) Hejppa! <3

Minä ja Henkka Teneriffalla <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar