tisdag 17 maj 2011

En lite önske lista...

Om circkum 3 veckor lämnar min gulleplutt mig ensam i Finland för att fara på 3 veckors poker loma till Las Vegas, how rude?? eller va!! Ja vill ju meeee!! Men nej flitiga Hanski blir hemma i Hangö och jobbar her ass off!! (måste ju jobba för att sedan skicka shopping pengar åt honom ;)) Ja sa att han "får" fara på det villkore att han köper lite VS kläder åt mig ;) LOVE! Och kanske ett par nya uggin :) Nice one!

 Här kommer några godingar från VS ;)

                                      


 

                                


                                                                       
                              
                                    
 

Vill ha ALLA undisarna!! ;) Love them <3
                                      

  Kollade tillika upp lite Uggs och blev helt döds kär i dom här :O!!!

7 kommentarer:

  1. Hihi, liiiiiiten shopping lista det :D Ska ha Fia att skicka nå åt mej från VS också när hon far ti USA :P

    SvaraRadera
  2. snygga saker! Han får ganska mycket o bära ;D

    SvaraRadera
  3. det höll ju länge d där som vi prata om på jobbet! :)

    SvaraRadera
  4. no offense but have you ever thought about the people that make the clothes you buy? next time you want to look at clothes, try spending 15 minutes googling sweatshops, slave labor + VS, H&M etc...

    freebie: http://www.alternet.org/blogs/peek/69022/

    SvaraRadera
  5. vaffö e allt så pinkigt, det är väll litte för mycket med pink, inte i min smak =) ushh

    SvaraRadera
  6. Fört det första så heter den här "kollektionen" som Victrorias Secret gör eller vad jag nu ska kalla det, PINK så som namet säger så ääär det ganska mycke pink! Och fast jag har sidcut och mörkt hår så ÄLSKAR jag pink! Och kläderna ska ju till mig inte till dig :)

    SvaraRadera
  7. juu, det är ju verkligen tur att det är inte till mig! du skulle nog inte passa heller med t.ex blont hår inte något illa, men du skulle se allt för albino ut =)

    SvaraRadera