onsdag 25 maj 2011

I must say....

..... that im super impressed with my self ;) för vet ni vad jag idag gjorde.. Okej några av er tycker säkert det här e helt dummt och vanligt men inte av mig! Nononooo! Henkka ville genast på länk då jag kom hem idag och visst hade jag också det mielessä :) nåja så for vi iväg och jag sprnag hela vägen och jag jade min nya iPhone hiha på mig och Nike+ programme på så den märka ut hela vägen och räkna hur långt vi sprang och gissa hur långt det blev :O :D ......... 7km :) int så långt för en del men för mig är det! Och heeela vägen sprang jag utan att gnälla och bli hyper anfådd allt gick super okej trött blev ja ju som fan men de va super! Och Henkka va helt att va? för han trodde ja ju sku dö efter 2 km ;) jee! I slutet tog vi ännu lite intervall träning :) jag har nu planerat att ja nu e hela sommaren i Hangö och har sluppit upp ur sängen kl 6 på moronen så de får bli en bra vana före jobbet att fara på en ordentlig länk så hålls man kanske pigg och glad hela dagen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar