tisdag 24 maj 2011

Idag får de int regna :(

Tjabba tjena! Kom just precis hem efter en tur på stan med Josefin! Och vet ni vad! Jag blir just GALEN! För jag sku vilja ha en sån där iPhone ranneke som man kan ha då man e på länk och jag vart in till stockmann på söndagen men inget hade dom där och dom sa att jag sku gå till själva Apple butiken. Nåja så i dag for jag och Josefin in till Sportia och fråga och där hade dom haft men inte ändå på länge och inte heller i Anttila :( Och på alla platser så sa dom att gå till Apple butiken, men vi tänkte att vi tar dom här närmaste butikena först för Apple butiken e ändå så långt att gå i regnet :D Men sen gick vi nu dit för jag vill ha en sån.... Och månne int dom inte hade sån där?? Alla freakin skal har dom men int den där jävla ranneken :( Så Josefin blev lite sur på mig och jag blev sur på myyjän :D nä näää men come on! Men så ringde jag till Gigantti och dom hade såna i alla sina myymälän typ! Jess! Så de blir väl Gigantten imoron på hem vägen ;) 

H2964.jpg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar