fredag 20 maj 2011

Kokki Hanna :)

Idag har jag sprungit omkring i Henkkas huppare och leggings! Super skönt! 





Idag var jag super house wife ;) städa hela huset (okej okej henkka damsuga hela huset...) Och plocka undan precis allt! Hade ju väntat mig en super sötis gäst från stadi men hon fick jobb så hon kommer nästa helg! Jeee! Men det var skönt att få kämppän i skick.. Har inte mått så bra idag så jag tog en lite tupplur på dagen och de var super skönt! Efter åt mådde jag bättre, så jag sminka mig med mitt super smink och for iväg till butiken för att köpa lite mat för helgen ;) och faa aan k-hallen är dyyyr?? 40e för allt det här :O nej nej :( Efter allt fotas i köket började jag göra en super god kyckling sallad åt min hunbun :) Och den blev jätte god :) Nam! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar