tisdag 31 maj 2011

Mornin' sunshines!

Ligger som bäst i sängen, har sovit lite oroligt inatt -.- har luggit här nu i en halv timme och funderat på saker och ting! Och ska just stiga upp för att laga mig i orning och sen börja köra till Åbo! Har ju min ripsenpidennys kurs ida och jag fick Josefin med som min modell! Jee!
Tänk att imoron sticker min pojkvän iväg på en 3 veckors resa??? :O tiden gick fort från att jag skrev att "snart ska han fara" och nu e vi där?? Men guud 3 veckor e långtid ifrån varandra :( ja kommer att sakna honom sååååå :'( fyyfan ändå! Hoppas tiden går jätte fort <3 <3<3

3 kommentarer:

  1. Se det som en semester för dej också så kanske det inte känns lika farligt :)

    SvaraRadera
  2. Vi e ju me dej Hanski! <3

    SvaraRadera
  3. Jooo ja ha nog helatidn haft de som en tanke att de e bara bra med ledigt från varandra och att nu ska jag bara ha tid åt mina käraste vänner och familj <3 LOVE!!

    SvaraRadera