torsdag 19 maj 2011

Nya produkter

Kom just hem från en timmes powerwalk :D de va skööönt! Fast fullt med myskon har vi i stan?? Ja va ju nästan lite rädd att gå ensam och kolockan va typ halv 9? Woot?? Och en annan sak!!! Hatar mina jävla easytoners!!!! Skiiiit! Dom väger, är obekväma och så domnar tårna typ? Och dom e int för små att dom därför sku domna utan dom e bara skit!!! Och så har ja ju nu varje gång glömmt mina Nike tossor i Åbo så ja kan int ens länka för med easytonena går de verkligen int då dom har dom där bollarna där under :( så de e prutt för ja vill ju "öva" på min springning och "öva" mig att tycka om de :D haha!

Men nu ska ja visa vad som fanns i paketet :) jooooooooooo! En startkit på bareMinerals (ja e nog ingen "nybörjare" med dom för ja har haft det redan i ett år men då hade jag bara foundation så alla andra är nya för mig :) )
Men iik väntar såå på morondagen då jag får pröva de här :) ääälskar nya produkter i sminkväskan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar