onsdag 1 juni 2011

Onsdag kväll!

Sitter hemma hos min mamma och pappa! Mamma bjöd mig hem hit på maletköttsoppa (en av mina favorit rätter som mamma gör!!) och det var ju helt sjukt gött! Sen kom min kusin hit med min syster flickor och dom hade jag ju int heller sätt på länge så de va super att se dom! Sen kom Henkkas mamma hit och vi satte ner oss och pratade aallt möjligt, och kul hade vi! Nu sitter mamma och hans mamma och fortfarande pratar och nu funderar jag om jag borde ringa nån av alla mina kompisar som jag hade pratat tidigare idag med och funderat om man borde ha hittat på nått. :) 

Jaa just de..... jag är IGEN sjuk... eller jag är 99% säkert på att jag har angina, skall imoron på svalj prov till Ekenäs sjuk hus.. Tar så sablar ont i halsen när jag sväljer :( buuu! Hatar att vara sjuk! Men jag kan tänka mig att jag har haft för lite kläder på mig då jag trott det varit såå varmt ute fast det inte varit..

  Jag idag på väg till mina föräldrar i min ljusröda bil :)

P.S vet ni vad :( idag då jag förde Henkka till flygfältet så pussa jag och krama honom miljoner gånger före jag slapp iväg att köra hemmåt.. Uutan tårar.. Efter första kurvan så störtta tårarna bara... Grät halva vägen hem... Jag vet ju att han klarar sig och så men jag börjar ändå fundera på ALLT och så kunde jag int sluta böla! Int kiva :'( Och så är jag så rädd att dom här 3 veckorna kommer att gå skit långsamt och att jag kommer att dö.... Om du ser det här Henkka så Puss och  Kram och jag Älskar dig babe <3 <3 <3 Och ta det lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar