söndag 28 augusti 2011

Junt stad

Heeeeeeejjjjjjj! NU ska jag börja blogga och snart kommer jag BARA blogga för snart har jag en splitter ny dator in my lap ;) Skit najs! Jag beställde en ny idag :) Ska bli såååå skönt att få en ny snabb fräsch dator.. Men tänker int berätta ännu hudan de blev hihi ;) Visar er sen! 

Alltså Åbo e nog en junt stad! Foh real! Vi va till Hese för min "stackars" baby har paha krabula haha! :D Så han ville ha lite happari.. Nå så hade vi beställt och före oss var de 2 andra som vänta på mat, en pojke och sen en junt gubbe med äkliga arme gröna byxor upp dragna i reva skrevan och sån där äkli "krans" runt huva med hår resten var skalligt :D pojken var före junt gubben men junt gubben sto ändå så där störande fast i lucka så att typ ingen kund beställa och sen då kassatanten sa bla bla blaa ateria så hyökkä den där junt gubben heti dit o sku ta den fast den va till pojken. Och före de hände så sa ja till Henkka att se på den där junt gubben att snart hyökkää han säkert dit när kassatanten ska ge aterian till kille, hmmm och de gjorde han :D junt junt junt juuunt! Den här staden e full med juntar :D 

Men nu ska jag nog börja gå o tudi :) för imoron e de skoldag :O uuusch! Viiiilll int mammaaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar