måndag 19 september 2011

Abooo!!

Vad har jag för fel! Ja ha nu vari sjuk i över en månad med några dagars "ååh äntligen e ja frisk känsla" men sen ha de ploppa ut igen... Varför blir ja int bara frisk? Orkar int va sjuk heelatiden :( Dessutom när jag har en sån skola som jag har så kan ja int göra mästan någo då ja e sjuk. För hur fräscht sku de va at få en ansiktsvård av en bobbkasa som bara snövlar ovanför en... Usch! Ja tror ja idag ska fara till nån hälsokost affär och köpa någo mirakel vitaminer så ja kanske sku bli frisk?? HOPPAS! 


2 kommentarer:

  1. Tänk att du är frisk så blir du eventually det för om man helatiden tänker på att "Jag är sjuk, jag blir inte frisk, VARFÖÖÖR?" så kommer du inte heller blir det. The mind is strong ;)

    SvaraRadera
  2. Not working.. ja ha pröva de :(

    SvaraRadera