tisdag 6 september 2011

i've got a announcement!

Jaa ja kan ju börja med att berätta att jag och Henkka ska få en baby :) ! Visserilgen e ja int så långt ännu men tänkte att jag sku berätta om de här på min blogg! :)
För tydligen har småfåglarna fört runt det i min lilla hem stad Hangö + baka med lite felaktiga rykten i det hela :D Jag trodde jag skulle dö av skratt när jag hörde dom :D Sjuuukt hur männiksor kan vara kreativa :D Jaa det är intressant att det finns människor som tror sig veta mera om mina personliga saker än vad jag själv vet..
Och för er som hört rykten som låter aningen överdrivna, kan jag berätta att de inte stämmer! Och man behöver ju int tro på allt vad dom skriver i "Hangötidningen" :D 

"Hitta ju en passlig bild till det här också"


tumblr_llwhnuajeK1qazstso1_400_large.png

4 kommentarer:

  1. Siis en oo varma ymmärsinkö oikein. Ootko oikeesti raskaana??? tai onks se vaan joku juoru? häääääh? ihanaa

    SvaraRadera
  2. Nemen Herreguuud Hanna, Det var en STOR Nyhet!-Grattis till den!

    SvaraRadera