fredag 9 september 2011

Tåg post

Sitter på tåget och väääntar på att slippa hem till mina sötis killar :) var en snabbis till stan före och köpte lite sushi ;) nam nam! Och efter en klänning till Henkkas mamma.

Det som jag har på hjärtat just nu är nånting som faktist stör mig.. För när jag har berättat att vi ska få baby till folk så finns det mååånga som har reagerat på detta vis "är det ett misstag?" "var det planerat?" vilket jag tycker är onödigt att fråga och dessutom tycker jag att man int frågar så?? Ja kan nästan garrantera att dom flesta är "oplanerade" men va e de för skillnad!! Tycker det kanske är lite "omodärnt" att fråga sånt! Men många gör det ändå..

Men det ska bli skönt att slippa hem och pusta ut lite och bara mysa :) imoron ska vi faktist ut och äta med Henkkas mummi och hans morbror så de blir kul. Eller det blir nog ett ganska hektiskt veckoslut för jag har ju faktist jobb imoron också men de kommar bara bli rolit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar