tisdag 25 oktober 2011

Bättre sent än aldrig!

Har ju nu bott i Åbo i ett år exact och min hyresvärd är helt blåst! Då jag frågade om lägenheten hade en egen parkering (då ja ha nr 28 på dörren och 28 alltid står tom på gården) så visste han inte det -.- (han äger lägenheten) och när han sku komma efter saker från lägenheten hade han ingen extra nyckel så han stod utanför dörren och vänta att jag sku komma och öppna då jag var i skolan och jag hade ingen aning om att han var där tills jag såg att han hade ringt 20ggr :D Meeeen när jag frågade om dörrkoden så visste han int den heller (och då har han bott här) :D så nu efter ett år så fick jag just veta dörrkoden :D liite sneakyt för kollade över axeln när en annan tryckte in den :D Men annars sku ja aldri ha fått veta den :D Hahah men flyttar ändå snart så menbättre sent än aldrig :D Kan ju skriva en lapp sen åt honom vad koden är så behöv han int stå ute i kylan :D 

Som ni vet har jag haft lite krångel med Halloween outfitten och igår fick jag den ena hem och det visade ju sig vara en XL i påsen -.- men beställde en ny igår så HOPPAS den kommer före veckoslutet! Och idag fick jag hem min reserv costume... Men den var ALLT för liten i boobisarna :D men annars nog passlit nästan förstor i midjan... Så nu måste den andra komma till Veckoslutet och den MÅSTE passa! iiik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar