lördag 1 oktober 2011

Ett bra slut på en dyster vecka!

Den här veckan som snart har gått förbi har nog varit den läängsta veckan i heela mitt liv! Jag kan bara berätta att min framtid som jag såg den har ändrats rejält och min syn på livet är också heelt en annan. Och jag har faktist lärt mig en hel del! Har ALLTID tänkt och haft den "principen" "Att åt mig händer det aldrig nått". De e ingen skillnad att går jag hem på natten från baren, eller läser jag i nån tidning att nån ung har fått hud cancer etc etc... Så tänker jag alltid på samma vis. Men nu har jag faktist lärt mig att så är det nog int! Vad som helst kan hända till vem som helst. 

Men ja ska iallafall sluta det här inlägget med någo mera positivare :) För idag har jag faktist hunnit med en hel del! Shoppat ett varv på Ulla-Dress, sen gått omkring i butiker här i Åbo, varit på Hohtogolf vilket jag trodde sku vara sjukt trist men visade sig vara grymmt rolit! Och annars bara chilla :) Nu ligger jag i sängen och ska snart börja tuti, för imorn blir det en låång dag och på shemat så är det bröllop! De ska bli så kul med en glad fest på den här lite dystra veckan! :) Och kanske jag till och med hinner med lite shopping före bröllopet :) 

Men nu är det nog GOD NATT HATIFNATT!! <3


1 kommentar:

  1. Ha de hänt någo med beebin eller? Hoppas du ha allt bra. Styrkor.

    SvaraRadera