fredag 21 oktober 2011

På tåget

Vaknade upp kl 7 i morse och var helt död.. Var svårt och sova med 2 snarckande små vovvar fast klistrad i en och ett sjukt knä och det hjälpte inte fast jag vräd och vände mig ingen ställning var bra för knät :( man sku ju tro att när jag ligger så sku de inte ta sjukt men det tar mest sjukt då typ.. Aj! Men nu är jag redan uppe och påväg till stadiiii! De ska bli skit kul! :) börjar bli närvös för hårfärgandet men jag är ju i asiantuntijas händer så det blir väl nog bra! Hittils har nog Jasu fått mig nöjd efter varje fixning :) hade faktist tänkt på blont den här gången men kom på att rött är nog snyggare på mig :) lite mer tuffare och mera jag! De ska bli skönt att få side cuten klipt också, den ha sluppi o växa också.. Usch!
Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar