onsdag 12 oktober 2011

Rock problem...

Herre guuuud! Ja trodde ja sku dö av nått slag just... För jag tänkte att jaga bara på skojj ska googla Finny the flamingo och plopp där kommer fuuuullt med bilder på mig och annat jag bloggat om :D KUL! De va kul att gå igenom för hade typ glömmt hälften av de som fanns där :) men en kul grejj att göra om man int läs min blogg och vill lära känna mig snabbt ;) hehe! 

Nej nu till en annan grejja.. Jag har nu beslutit att det blir en svea rock! Jeeee! MEEEN.... Vet inte vilken modell eller vilekn färg?? hmm.. Här kommer lite exempel så ja hoppas ni säger vad ni tycker så ja får lite vinkkin :) Puss! 


Svea Smith är unisex modell så lite mer "rymmligare" kanske.. Och kanske ser lite hängigre ut? 






De här är Svea Miss Smith (liksom lite kvinnligare modell) 





Svart sku va jätte fin, men ja har allti svart? Men sku ändåå vara jätte lätt :D de här e svåårt :D 




5 kommentarer:

  1. Jag tänkt faktiskt oxå satsa och köpa en svea rock, eller måst lite kolla ännu om ja faktiskt har råd. Fast ja vill ha den gröna hihi :)

    SvaraRadera
  2. Joo dom e nog snygga och sköna och VARMA!!! Och bra att sata på tror ja :) Så behöv man int frysa i vinter :):)

    SvaraRadera
  3. kvinnligare modellen i mörkblå ;) skulle passa dei super!

    SvaraRadera
  4. mörkblå, båda modellena e fina! :)

    SvaraRadera
  5. Den finns bara i svart och brun vad jag hittar :/ Men svart e också fin i kvinnliga modellen ;) hihi!

    SvaraRadera