fredag 28 oktober 2011

Tjaballong! Sitter som bäst i pojkvännens säng och skriver lite slutarbete (kul). Före jag kom till Hangö så vart den en lite snabbis shopping i Stocka, hade fått order av min käraste far att jag skulle köpa nya jeans och ny skjorta till han, och det blev ju ett par skit stilga jeans och en skit snygg skjort (SÅKLART ;)) hehe!  Sen sprang jag till sport avdelningen för syster behövde nytt yoga underlag så fixade det. Tillika prövade jag tränings tossor och hittade dom som jag ville ha! Men var pank så tänkte att jag skulle kolla vad dom har här i hangös Sportia och erbjuda. Och viola! där hittade jag en snyggare färg dock samma pris som i stocka men 30€ billigare än vad dom hade kostat om jag skulle ha beställt dom från nån sida ;) Jeesbox! Så där va de! Och jaaa just de! jag ska börja träna iiiiii HANGÖ jiihaa! Tänkte att då jag ändå är här så mycke så tar jag iställe gym kort här och betalar lite mindre ;) De ska bli kul! Ääälskar Stilkkan!

Bild jag tog i tågt. Nej nu ska jag skriva lite till och sen tudiiii! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar