torsdag 20 oktober 2011

Trodde det var kul att bli klar från en skola.................

Tänker skriva ärligt hit nu.... För idag har jag faktist int varit till skolan.. Igår kväll gick jag o la mig ungefär 12, vilket brukar räcka då ja sitger 8 upp. Men jag fick int sömn, int på någo vis.. Lå uppe klockan blev halv 4 och ja ba int fick sömn! Tidigare ha ja inte stressa att jag blir klar nu i december (har ju mest njutigt av tanken) Men nu låg jag och funderade att herre guuud, ja måste ju skaffa ett jobb! Annars kommer ja ju int att klara mig. Och de fick mig att tänka påprecis ALLT! Gjorde lite arbetsansökan hit och dit.. Men började fundera att va ska ja göra om ett jobb tex. nappar här i Åbo?? Då jag har Henkka i Hangö? :( Och allat sånt här bugga mig heeeeela natten! Och vad jag ska göra nästa höst? Var jag kommer att studera, var Henkka kommer va... GAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!! Jätte jobbiga grejjer ploppade upp i huvudet hela natten! PLUS att mitt jävla knä var sjukt och ingen värkmedicin hjälpte till de :( 
Så jag hade en lite längre sov morogon idag, för tänkte att om jag far till skolan och sen genast börjar köra hem, så det kan sluta gaaanska dåligt.....

 MEN nu ska jag fara efter min nya fina rock som har anlänt till posten.... Wiiiiiiiiieeee!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar