tisdag 1 november 2011

Rid skorna

Idag körde jag upp ensam med Cajen till Åbo, gick bra ända till Salo där jag tänkte att jag sku ta den "snabba" vägen som Henkka och Mimmi säger.... Int bra! Tappade bort mig :D Men efter en stund hittade jag ut till Salo citty och där efter tog jag den normala vägen till motorvägen! ALDRIG mer den såkallade "snabba" vägen! 

Jag var en sväng till min kära vän Jelena för hon hjälper mig med de mycket svåra och invecklade slut uppgifterna jag har nu i skolan :) Hon är så snäll <3 Puss på dig min vän 

Nu ska ja visa va ja hitta som jag ha sökt hela hösten :) Har sett många på nätet och så men har inte haft råd riktit att sätta så mycke på ett par till skor men på fredagen så vart den en flicka i grönan som hade ett par  såna där "häst skor" på sig och jag dog när jag såg dom. Sen sku jag fråga henne vart ifrån dom vart men hann inte, men visste vem hon var så fråga de på FaceBook vart hon hade hittat dom :) Och dom var från  H&M så beställde dom hem igår och kostar bara 39,90€! Och jag tror faktist dom funnits länge där men har bara int lagt märke till dom! Taack massor Sarina :) 



1 kommentar:

  1. Oj va bra att du fick dom!!:)och älskar din blogg keep it going guurl:)

    SvaraRadera