måndag 5 december 2011

Gomoron jultomtar

Gomoron! Ligger i sängen ännu under täcket och myser :) sista gången jag gör det på två veckor så försöker njuta ordentligt! Vi startar ju i natt kl 5 men jag kommer vara på jobb ända till 3-4 så hinner inte sova något nästa natt. Iiiiiik de ska bli sååååå kul att slippa iväg! :) Fast Henkka sa igår att han sku bli hemma att han sku int orka fara, så om nån vill fara till thailand så finns de en ledig plats ;) Jag tror han int vill fara därför att igår sa han också att "vitisi de kommer sökert int va nån jul filis alls när vi kommer tillbakam iallafall int om de int ha snöa" Stakin :D Jag tror nog de ändå e jul fiilis fr nog har dom ju dit värsta julgranana och pyntt :D

Borde nog börja stiga upp, för har en hel del saker jag borde göra före vi far... Till banken borde jag hinna, till mamma och söka nack dynor till flyget, ska fixa ett par ripsin idag till en vän, städa Spankys bur, städalite här hemma, beställa hotell för några dagar!! PACKA!! iiik massor med saker ju!!! Nej nu stiger jag nog upp :)

En bild jag tog igår då det haglade på kvällen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar