torsdag 22 december 2011

Mår inte bra..

Idag var det ju vår första dag här i Finland på 2 veckor, och redan inatt känndes det konstigt då jag vaknade i natt och visste inte var jag var.... Vill SÅ tillbaka!!! Synd att semestrarna alltid går så fort :( Och nu ligger jag och mår jätte dåligt... Har en jätte konstig känsla, mår liksom som om jag vill spy men ändå int... Mådde så här igår också på kvällen :( Hoppas det skulle gå över tills imorn! Vill ju vara frisk på julen! 
Tänkte jag ska visia lite mer shopping från Thailand :) Lite mer uppiggande efter mitt må dåligt predik... :D 
USA plånbok.. Dock så var den super dålig kvalitet för färgen slets super snabbt bort från kantterna :( Men super fin annars :)

Snygga "Chanel" örhängen! Super cute!

Det coolaste iPhone skalet nånsin ;) Smaskigt!

Rip Curl bikini, ingen kopia, helt äkta från Rip Curl butiken ;)

USA bikini, dock super dålig kvalitet, låssnar massa färg då man tvättar den men annars snygg 

Playsuite nr 1, dom hade playsuites i varje koju!!

Spets shorts!

Playsuite nr 2

Playsuite nr 3

Zebra bikini, älskar neon pinkka detaljerna! ;) 

5 kommentarer:

  1. Hejhej, vet inte alls om du kommer svara men jag har en fråga till dig. Jag ska snart åka till thailand och har sett att det är flera stycken som har köpt en likadan usa bikini som dig. Så min fråga är, finns den på något speciellt ställe/affär eller något sånt eller finns den +kläderna som du köpt lite överallt? Väldigt tacksam för svar! Ha det fint, :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ojj! såg först nu din kommentar, men alla kläderna jag köpte har jag hitat lite här och där :) och usa bikinina finns öööverallt :D Hoppas du har en rolig resa!

      Radera
  2. åååh love till bikinin! vill haaa, sälja?:o

    SvaraRadera
  3. vart har du köpt spets shotrsen? :D

    SvaraRadera
  4. Hejhej! Skulle du vilja sälja spetsshortsen? :) mejla mig: sofiee_93@hotmail.com

    SvaraRadera